3,25/3,50/3,75/4,00/4,10-19 (duše Mefo)
Kód: MSL18Detailní popis produktu
Dim. Mm 110/80, 120/80, 130/80, 110 / 90-19, 120 / 90-19;
Dim. Palce 3,25, 3,50, 3,75, 4,00, 4,10-19
Typ ventilu TR-4 (34G)
Materiál přírodní kaučuk
Volné balení
Standard
Montáž:
Před tím, než dáte duši do ráfku, se ujistěte, že hrany ráfku nejsou ostré nebo křivé, nesmí být zkorodované. Dráty kol nesmí vyčnívat skrz ráfek, případně je zakryjte ochranou gumou. Nečistoty odstraňte jemným smirkovým papírem. Při montáži dbejte zvýšené opatrnosti, nepoužívejte ostré předměty – šroubovák atd. Mohli byste proseknout duši. Dejte ventil do otvoru v ráfku a přichytněte matkou, zkontrolujte, zda ventil dobře sedí a po té matku dobře utáhněte. Postupně duši vtlačte do pneumatiky po obou stranách a současně přitlačujte hranu pneumatiky přes vnitřní stranu ráfku. Pak pneumatiku nafoukněte a důkladně zkontrolujte všechny strany, zda neuchází. Pneumatiku nepřefoukněte! Zkontrolujte, zda neuniká z ventilu vzduch, případně vyměňte vložku ventilu, nezapomeňte, že ventil musí být vždy kolmo nahoru.
Údržba:
Průběžně kontrolujte tlak v pneumatikách, v případě defektu duši vyměňte.
Dim. Palce 3,25, 3,50, 3,75, 4,00, 4,10-19
Typ ventilu TR-4 (34G)
Materiál přírodní kaučuk
Volné balení
Standard
Montáž:
Před tím, než dáte duši do ráfku, se ujistěte, že hrany ráfku nejsou ostré nebo křivé, nesmí být zkorodované. Dráty kol nesmí vyčnívat skrz ráfek, případně je zakryjte ochranou gumou. Nečistoty odstraňte jemným smirkovým papírem. Při montáži dbejte zvýšené opatrnosti, nepoužívejte ostré předměty – šroubovák atd. Mohli byste proseknout duši. Dejte ventil do otvoru v ráfku a přichytněte matkou, zkontrolujte, zda ventil dobře sedí a po té matku dobře utáhněte. Postupně duši vtlačte do pneumatiky po obou stranách a současně přitlačujte hranu pneumatiky přes vnitřní stranu ráfku. Pak pneumatiku nafoukněte a důkladně zkontrolujte všechny strany, zda neuchází. Pneumatiku nepřefoukněte! Zkontrolujte, zda neuniká z ventilu vzduch, případně vyměňte vložku ventilu, nezapomeňte, že ventil musí být vždy kolmo nahoru.
Údržba:
Průběžně kontrolujte tlak v pneumatikách, v případě defektu duši vyměňte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.