AltRider DualControl brzdový systém pro Honda CRF1000L / CRF1100L Africa Twin / ADV Sports

Kód: AT16-2-2501 AT16-2-2512 AT16-2-2532 AT16-1-2501 AT16-1-2512 AT16-1-2532 Zvolte variantu
Značka: ALTRIDER
1 615 Kč 905 Kč 905 Kč 1 850 Kč od 905 Kč –0 %
additional photos altrider dualcontrol brake system for honda crf1000l and crf1100l africa twin adv sports 5
1 615 Kč 905 Kč 905 Kč 1 850 Kč od 905 Kč –0 % 1 612 Kč / ks 904 Kč / ks 1 849 Kč / ks 1 612 Kč / ks 904 Kč / ks 1 849 Kč / ks od 904 Kč / ks 1 332 Kč bez DPH 747 Kč bez DPH 1 528 Kč bez DPH 1 332 Kč bez DPH 747 Kč bez DPH 1 528 Kč bez DPH od 747 Kč bez DPH
Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Zvolte variantu
Barva
Brzdy
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

Zahraniční dodavatel, pokud není skladem, nutno počítat s delší dodací lhůtou

AltRider DualControl brzdový systém pro Honda CRF1000L / CRF1100L Africa Twin / ADV Sports

Vzhledem k tomu, že je každý jezdec jinak vysoký, nabízí AltRider i různé možnosti zvýšení včetně možnosti zakoupení samostatného zvýšení jako náhradního dílu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

AltRider DualControl brzdový systém pro Honda CRF1000L / CRF1100L Africa Twin / ADV Sports

Průměrný člověk potřebuje 0,5 až 1 celou sekundu, než zareaguje na nebezpečí. Při jízdě rychlostí 60 MPH jezdec urazí 25 až 50 stop, než bude schopen správně reagovat. Většina OEM brzdových pedálů má jednopolohovou malou stopu, ale většina ADV jezdců podstatně mění polohu nohou, když přecházejí ze stání a sezení. Pokud vaše noha ještě není správně na zadním brzdovém pedálu, potenciálně zdvojnásobujete reakční dobu a vzdálenost, abyste mohli kriticky zastavit. To je důvod, proč na fotografiích vidíte všechny motocyklové závodníky s 1 nebo 2 prsty na páce přední brzdy. AltRider odstranil toto další nebezpečí díky patentovanému brzdovému systému DualControl. 

Zvýšení

  • Když je jezdec v sedě, pokrčené koleno přirozeně svírá úhel chodidla směřujícího dolů o 90 stupňů od bérce, zatímco poloha ve stoje vytváří rovnější nohu a zvedá úhel chodidla do vodorovnější polohy. Při použití brzdového pedálu OEM neexistuje způsob, jak udržet správnou polohu ovládání brzd, když sedíte i stojíte. Díky kombinaci zvětšovacího a stoupacího zařízení AltRider jsou nyní dvě úrovně, ve kterých lze aktivovat zadní brzdu, čímž se vaše noha dostane do optimální polohy bez ohledu na jízdní pozici.

Rozšíření

  • Neustále se měnící terén jízdy v terénu znamená, že celé vaše tělo se neustále pohybuje a přizpůsobuje. Sochorová hliníková zvětšovací deska poskytuje vašemu chodidlu větší pracovní plochu a umožňuje vám větší kontrolu nad zadní brzdou. Zvětšovací deska je přesně přizpůsobena každému modelu kola a zajišťuje dlouhodobou stabilitu. Pro další přizpůsobení jsou k dispozici volitelné a vyměnitelné uchopovací kolíky.

Popis:

  • Spodní deska a hardware z nerezové oceli vydrží oděrky při jízdě v terénu
  • 100% navrženo a vyrobeno v USA
  • K dispozici je výška 25,4 mm (1 palec).
  • Součástí jsou volitelné a vyměnitelné kolíky pro lepší uchopení

Vhodné pro modely:

  • Kompatibilní se všemi modely Honda CRF1000L a CRF1100L Africa Twin

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Americká  AltRider byla založená v Seattle v USA kde vyvíjí a vyrábí díly a příslušenství pro cestovní a Adventure motocykly. Ochrana motocyklu, padací rámy, kryty motoru  a další doplňky Vás motocykl chraní v případě nehody ale i dodávají příslušný vzhled. 
Vývoj je zaměřen zejména na motocykly BMW řady GS, Honda Afrika Twin, Suzuki, Kawasaki, KTM Adventure, Ducati Multistrada 1200, Yamaha Super Tenere XT1200Z, Triumph Tiger 800XC a Explorer 1200 a Honda V4 Crosstourer.

×

Splátková kalkulačka ESSOX