Vánoční otevírací doba: 23.12. - 9:00-17:00 / 24.12.-27.12. - ZAVŘENO / 30.12. - 9:00-17:00 / 31.12. - 9:00-14:00 / 1.1. - ZAVŘENO / 2.1. 2025 - 9:00-17:00

BETA RR Race 250 2T MY25

Kód: 9985/M53
Značka: BETA
256 900 Kč / ks 212 314 Kč bez DPH
Objednáme pro Vás
Možnosti doručení

BETA RR Race 250 2T MY25

Modely RR Race 2025 představují závodní verze nově představených modelů X-Pro společnosti Beta s řadou úprav motoru, zavěšení a rámu, díky čemuž jsou ideální pro výkon na trati. Modely Race, navržené pro tratě s nízkou i vysokou rychlostí, poskytnou jezdcům sebevědomí a jízdní vlastnosti, které může poskytnout pouze Beta.

Detailní informace

Detailní popis produktu

BETA RR Race 250 2T MY25

Po svém debutu na předchozím modelu 2024 300 Race je nyní model 250 vybaven novou hlavou válce se dvěma svíčkami, což zlepšuje specifikace motoru. Dodávka je lineárnější a navzdory zvýšení maximálního výkonu je poddajnost motocyklu výrazně větší. Použití dvou svíček skutečně přináší řadu výhod:

  • Nabízí čistší spalování a zlepšuje spotřebu paliva. To se projevuje větší stabilitou karburace při všech otáčkách motoru a širším rozsahem výkonu za všech podmínek gripu.
  • Rozsah použití motoru je dále rozšířen, protože je k dispozici větší točivý moment i vyšší výkon.
  • Dvě svíčky jsou řízeny zcela samostatným elektrickým systémem. To znamená, že pokud by jedna ze svíček vyhořela, motor by stále mohl běžet, i když s nižší účinností, což by umožnilo dokončit závod nebo jízdu v terénu.

Nové funkce pro modelový rok 2025

Pro všechny dvoutaktní i čtyřtaktní modely existuje celá řada nových funkcí, přičemž některé konkrétní upgrady se týkají jednotlivých typů:

Nové funkce pro všechny modely:

  • Nové stupačky z Ergalu: Přepracovány pro maximální kontrolu a stálý kontakt s motocyklem. Modely RR Race jsou vybaveny novými závodními stupačkami Ergal s vyměnitelnými ocelovými trny. Ty jsou užší než u předchozích modelů pro snadnější pohyb nohou, ale nabízejí lepší grip.
  • Přední brzdový třmen: Nový, lehčí a výkonnější třmen Nissin nahrazuje předchozí komponent u modelů Race. To pomáhá zlepšit ovladatelnost a zároveň zachovává brzdnou sílu, progresivitu a dávkovatelnost.
  • Větší zadní náprava: Průměr zadní nápravy byl zvětšen o 2 mm na celkových Ø22 mm. Tato nová náprava poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což má za následek motocykl, který je vždy přesný a dobře ovladatelný, i během prudkého zrychlení. Zadní kyvná vidlice byla také upravena tak, aby pojala novou nápravu.
  • ** přepínač mapování na řídítkách:** Tlačítko přepínače mapování se již nenachází na tradičním místě za řídítky. Nyní je umístěno na řídítkách, uvnitř chrániče, což zachovává styl modelů X-PRO. Na tomto místě je umístěn jak přepínač mapování, tak tlačítko kontroly trakce u čtyřtaktního modelu.
  • Karoserie: Nové nástavby, které byly nedávno představeny u modelů X-PRO, byly použity na modelu RR Race 2025, díky čemuž získal agresivní a stylový vzhled s kompletním restylingem. Beta nově navrhla světlometnou masku, boční panely nádrže a zadní část. Maska má zúžený design, zatímco zadní část a boční panely nádrže jsou elegantní a dobře propojené, což umožňuje snadný přístup k vzduchovému filtru bez použití nářadí a zachovává systém odnímání sedadla pomocí tlačítka.

Racing components - Entire range

Nezměněn však zůstává osvědčený paket odpružení a speciální komponenty závodní verze Beta:

  • 48mm uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS: Anodizované vnitřní díly a použitá úprava materiálů minimalizují třecí síly při klouzání, zatímco nastavitelné tlumení v kompresi a odskoku umožňují každému jezdci najít ideální nastavení.
  • Kayaba C46 RCUshock: Tlumič KYB je považován za zlatý standard na závodní scéně díky své schopnosti pohlcovat nerovnosti terénu, úrovni přenosu trakce na zadní kolo a konzistenci výkonu i při obzvlášť náročném používání. Nastavitelný předpětí, komprese (vysoká a nízká rychlost) a odskok zajišťují, že si jezdci mohou odpružení nastavit podle svých preferencí.
  • Rychloupínací přední náprava: Tato komponenta je okamžitě rozpoznatelná podle červeného anodizovaného hliníkového pákového uvolnění a je nezbytná pro ušetření drahocenných sekund při závodě, když je třeba vyměnit pneumatiku.
  • Posílené chrániče rukou: Chrániče rukou mají dvoudílný materiál a nejenže dodávají motocyklu závodní vzhled, ale jsou také obzvláště odolné i při nejnáročnějším používání v terénu.
  • Zadní řetězová kola s anodizovaným hliníkovým jádrem a ocelovými zuby od ZF SPROCKETS: Špičkový výkon, lehkost a pevnost – výhoda nízké hmotnosti s ocelovými zuby pro dlouhou životnost.
  • Závodní sedlo: S protiskluzovým potahem a kapsou na doklady pro bezkonkurenční přilnavost, pohodlí a praktičnost.
  • Anodizovaná černá páka řazení a zadní brzdový pedál.
  • Víčko plnicího otvoru převodovky, víčko plnicího otvoru motoru a víčko plnicího otvoru olejového filtru z anodizovaného červeného hliníku.
  • Napínač řetězu z červeného ergalového hliníku.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX