BETA TRIAL EVO 2T 300cc MY 24
Kód: 007.44.092.00.00Detailní popis produktu
Beta představuje nový EVO MY 2024 .
Beta pokračuje v dolaďování řady Trial, přičemž upgrady pro letošní model zahrnují především styl a odpružení motocyklu.
EVO již během své životnosti prošlo řadou zásadních aktualizací motoru, rámu a odpružení. Tato trailka nadále uspěje ve zkušebních soutěžích, kde je ideálním základem pro individuální nastavení vytvořené pro jezdce letošního oficiálního beta týmu-Matteo Grattarola, Benoit Bincaz, Lorenzo Gandola, Aniol Gelabert a Sondre Haga. To je důvod, proč se u verze MY 2023 Beta rozhodla zaměřit na detaily, vyhovět potřebám neustále se vyvíjející uživatelské základny a zdůrazňovat charakteristickou funkčnost a spolehlivost svých modelů. Zkušenosti Bety získané ve zkušebních soutěžích přímo přispívají k vývoji jejích produktů pro koncového uživatele, o čemž svědčí výsledky získané řadou v národních a mezinárodních šampionátech.
Řada EVO je jedním z nejrozsáhlejších v této třídě a nadále nabízí celkem 6 různých modelů vytvořených tak, aby splňovaly potřeby všech jezdců, z nichž každý má svou vlastní jedinečnou osobnost:
EVO 300 2 STR
Model 300 2 Str je špičkovým modelem řady Evo. Bike pro milovníky velkokapacitních motorů s působivým točivým momentem při všech otáčkách motoru a dokonalým základem pro soutěžení i na profesionálních úrovních. Velikost rámu i motoru byla optimalizována tak, aby maximalizovala schopnost motocyklu překonávat i ty nejnáročnější překážky a technicky nejnáročnější zkoušky. Ideální řešení pro zkušené jezdce, kteří hledají trial s prvotřídním výkonem, ale které je intuitivní a snadno ovladatelné od chvíle, kdy se dostanete do sedla.
Vizuálně byly provedeny zásadní aktualizace grafiky motocyklu, zatímco řada detailů - například řídítka - změnila barvu, aby vytvořila modernější a agresivnější vzhled.
Box na vzduchový filtr je nyní červený. Funkčně je stejný jako dříve, jako speciální pěnový filtr TwinAir. Filtr je přístupný buď shora přes malý kryt, nebo odstraněním zadního blatníku v několika jednoduchých krocích. Také rám je nyní lakován výraznou beta červenou barvou, aby zdůraznil krásu hydroformované hliníkové konstrukce - charakteristický rys EVO.
Podvozek
byl modernizován s revidovaným nastavením vidlice, aby se optimalizovala křivka tlumení v plně komprimovaných i plně vysunutých stavech. Toho bylo dosaženo úpravou jak mechanického nastavení odpružení, tak objemu oleje obsaženého v kluzacích - s různými množstvími použitými pro pravou a levou stranu vidlice. To znamená, že EVO je vybaveno asymetrickou vidlicí, přičemž levý a pravý sloupek se liší funkčně i vnitřním objemem. Levá strana má nastavitelnou délku pružiny pro nastavení výšky jízdy, zatímco hydraulické funkce vidlice jsou nastavitelné na pravém sloupku, pro přizpůsobení chování tlumení a odezvy předního konce. Použitím různých objemů oleje kalibrovaných speciálně pro levý a pravý sloupek,
Funkce přepínače výběru mapy byly naopak zachovány. EVO nabízí výběr ze dvou různých map motoru, které jezdec volí tlačítkem prakticky umístěným na krytu nádrže. Díky tomuto umístění je tlačítko snadno dosažitelné a nabízí ochranu před nárazy a neúmyslným ovládáním, zatímco LED indikátor umožňuje jezdci okamžitě zjistit, která mapa se právě používá.
Doplňkové parametry
Kategorie: | TRIAL |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.