Jak nakupovat
Připravili jsme pro Vás pár prospěšných informací a rad.
Je potřeba rozlišovat eshop a naši kamennou prodejnu. Přestože je prodejna velká, rozhodně stavy skladu na eshopu neznamenají, že toto zboží máme vystaveno na prodejně. Stavy skladu v eshopu "Skladem v eshopu", znamená , že jsem schopni ho další den odeslat, a nebo připravit na prodejně pro osobní vyzvednutí. Takže stav skladu v eshopu, není stav na prodejně. Pokud si zboží chcete prohlédnout, zavolejte na prodejnu a domluvte si, abychom ho tam připravili.
V eshopu se můžete orientovat dvěma způsoby:
1) Dle značek - pod tlačítkem "Prodávané značky" se dostanete na abecední přehled všech značek v eshopu a zde si najdete tu svou.
2) Dle druhu výrobku/použití výrobku. Hledáš-li výbavu jezdce jako oblečení, boty, přilby - hledej pod tlačítkem " VÝBAVA JEZDCE
hledáš-li něco na motorku jdi do oddělení "VÝBAVA MOTORKY". a tak pokračuj dále. Chceš li hledat dle motorky, jdi na DLE MOTORKY
Bonus klub: nákupy u nás se Ti načítají a po dosažení hodnoty 10 000,- Kč máš na další nákupy -1% slevu, po 20 000,- 2% a po 30 000,- 3%.
Dárek k objednávce: dle hodnoty objednávky Ti bude nabídnut dárek - jedná se o praktické a pěkné věci
Množstevní sleva: pokud nakoupíš od jedné položky více jak 5ks dostáváš slevu 2%
DOPRAVA
Kurýrní služba GLS - balíky do 30kg (v případě pneumatik nutno vybrat tuto možnost) ................ 90,-Kč
Česká pošta - Balík do ruky - balíky do 30kg (nedoporučujeme pro pneu) ....................................... 110,-Kč
Česká pošta - Balík na poštu - balíky do 30kg (nedoporučujeme pro pneu) ....................................... 110,-Kč
Zásilkovna (pro balíky do 5kg) - od 2 000,- zdarma ......................................................................................47,- Kč
PLATBA
Hotově při osobním vyzvednutí na prodejně ............................................................................. zdarma
Bankovním převodem na náš účet ......................................................................................... zdarma
Slovenské platby v EUR na účet (místní převod) ................................................................... zdarma
Online platba kartou ................................................................................................................ zdarma
Dobírka ČR platíte kurýrovi při převzetí ............................................................................ 35,-Kč
Dobírka SR platíte kurýrovi při převzetí ............................................................................ 3,-EUR
Postup nákupu krok za krokem:
- Výběr zboží - Zboží si můžete vybrat hned několika způsoby. Pokud znáte název vámi požadovaného produktu, můžete využít vyhledávací formulář v horní části webu. Vyhledávač je inteligentní a již po prvních 3 znacích vám začne našeptávat produkty. Pokud název neznáte, můžete se k produktu dostat přes kategorie v horním menu. Jakmile se dostanete do vámi požadované kategorie, doporučujeme vám využít parametrického filtrování, kde si můžete vybrat vámi požadované parametry produktu. Tuto funkci zapnete stisknutím tlačítka "ROZBALIT FILTR" ve střední části webu, nad výpisem produktů. Tímto se vám vyfiltrují pouze produkty, o které máte zájem.
- Vložení zboží do košíku - Po výběru zboží je potřeba vložit daný produkt do košíku. Jestliže se na produkt díváte v přehledu produktů, vidíte tlačítko "DETAIL" a nebo "DO KOŠÍKU". DETAIL znamená že je potřeba si po kliknutí na toto tlačítlko ještě vybrat variantu (velikost, barvu) a do košíku jej vložíte stisknutím tlačítka s ikonou "košíku". Jestliže jste přímo na detailu daného produktu, vložení do košíku se provede stejným způsobem, tedy stisknutím tlačítka s nápisem "DO KOŠÍKU". Vyskočí vám okno s možností buď "Pokračovat v nákupu", nebo "NÁKUPNÍ KOŠÍK". Stiskněte "NÁKUPNÍ KOŠÍK".
- Výběr dopravy a platby - Ve chvíli, kdy máte v košíku nějaké produkty, můžete stisknutím tlačítka "POKRAČOVAT K PLATBĚ" pokračovat do následující fáze nákupu, kterou je výběr dopravy a platby. Nejdříve si zvolte požadovaný způsob dopravy. K jednotlivým způsobům dopravy jsou vždy přiřazeny různé způsoby platby. Po vybrání způsobu dopravy si tedy níže vyberte ještě způsob platby. Do dalšího kroku přejděte stisknutím tlačítka v pravém dolním rohu "POKRAČOVAT".
- Vyplnění kontaktních údajů - Jestliže jste u nás registrovaný zákazník, doporučujeme vám přihlásit se. Jestliže jste nový zákazník, vyplňte údaje uvedené na stránce. Můžete si zvolit odlišné fakturační a dodací údaje.
- Odeslání objednávky - Stisknutím tlačítka "ODESLAT OBJEDNÁVKU", v pravém dolním rohu, dojde k ukončení celého procesu. Tímto je vaše objednávka odeslána k nám do systému. Na uvedenou e-mailovou adresu vám přijde potvrzení o přijetí objednávky. Dále již budete informováni z naší strany o dalších krocích a stavech vaší objednávky
Reklamace:
Jestliže čtete tento odstavec , tak s největší pravděpodobností došlo k nějakému problému s vaším nově zakoupeným zbožím. I to se bohužel může stát a vy samozřejmě máte právo na reklamaci výrobku. Tato nastalá situace nás velice mrzí a ujišťujeme vás, že k vaší reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností.
Abychom vám tuto nepříjemnou situaci co nejvíce ulehčili, níže jsme pro vás vytvořili průvodce reklamací, kterého můžete využít. Pomůže vám vybrat správný způsob řešení reklamace.
Průvodce reklamací
Tento průvodce vás provede krok za krokem přesným postupem, jak reklamovat zboží, které jsme vám prodali na e-shopu rockway.cz.
1. varianta: Zboží jsem objednal, přišlo mi potvrzení o předání zboží dopravci, ale žádné zboží mi nepřišlo!
Zboží mělo přijít, ale nepřišlo
Jelikož jsme již zboží dopravci předali (o čemž jsme vás informovali e-mailem), mohlo dojít k poškození či ztrátě balíčku u dopravce. Každopádně vás v tom nenecháme a uděláme vše pro to, abychom s dopravcem balíček dohledali. Co nejdříve nás prosím kontaktujte.
2. varianta: Zboží jsem objednal, bylo mi doručeno, ale je poškozeno!
Zboží přišlo poškozené od dopravce
Toto se bohužel i přes veškerou naší snahu může stát. Někteří dopravci, respektive jejich řidiči se ke zboží prostě chovají jak hlupáci. Vše je to pouze a jen o lidech. Kontaktujte nás prosím a domluvíme se, jak dál. Zboží je totiž u dopravce potřeba reklamovat. Někdy to můžeme udělat za vás, jindy chce dopravce jednat pouze s odběratelem. Vždy ale požadujte potvrzení od dopravce že jste převzali poškozené zboží.
3. varianta: Zboží jsem objednal, bylo mi doručeno, ale je jiné, než jsem si objednal!
Zboží přišlo nekompletní, nebo jiné, než objednané
Toto bude nejspíše chybou na naší straně, kdy jsme vám omylem zaslali nesprávné zboží, případně pouze jeho část. Neberte toto prosím jako naší snahu jakkoliv vás podvést. Vždy jednáme férově a bohužel i takováto situace se občas vinou špatné kontroly zboží může stát. Kontaktujte nás prosím a vše rychle napravíme. Okamžitě vám zašleme chybějící, případně správné zboží a odebereme si od vás to špatně dodané. Samozřejmě na naše náklady.
4. varianta: Zboží jsem objednal, bylo mi doručeno, ale nevyhovuje mi!
Vrácení zboží
Nevyhovuje vám z jakéhokoliv důvodu zboží, které jsme vám zaslali? Nevadí, můžete nám jej do 14 dnů poslat zpět a my vám bez zbytečných otázek vrátíme všechny peníze.
Ptáte se tedy, jak nyní postupovat? Podívejte se prosím na odstavec "Vrácení zboží", kde přesný postup detailně popisujeme, případně nás kontaktujte.
5. varianta: Zboží mi v záruční době přestalo fungovat, či jiný důvod k reklamaci!
Zboží přestalo fungovat, či jiný důvod k reklamaci
Zde je prosím potřeba rozlišit, jestli se skutečně jedná o vadu, jejíž důvod lze vyřešit reklamováním výrobku, nebo jde o vadu způsobenou běžným opotřebením zboží. Pokud se jedná o běžné opotřebení (např. odření bot o stupačky, roztržení bundy při pádu, odření plexy helmy otiráním), tak zboží nejde reklamovat, nicméně i tak nás kontaktujte a zkusíme společně něco vymyslet. Pokud se jedná o ten první případ, nebo si nejste jisti, vyplňte prosím formulář o uplatnění reklamace, který byl součástí e-mailu potvrzující přijetí objednávky (lze jej také stáhnout zde). Vyplněný formulář vytiskněte, podepište a spolu se zboží prosím doručte k nám na prodejnu - můžete donést osobně, nebo zaslat poštou. Zboží zkontrolujeme a nejpozději do 30 dnů reklamaci vyřešíme. Obvykle však tato doba bývá do 14 dnů.
Postup při nákupu na splátky
- Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.
- V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.
- V dalším kroku budete přesměrováni na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu).
- Vyplníte on-line žádost o úvěr. Při vyplňování si zvolíte způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy). Pro správné podepsání smlouvy pomocí SMS kódů je nutné, abyste jako žadatel o úvěr byl majitelem účtu uvedeného v žádosti o úvěr. Žádost odešlete ke zpracování.
- Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne. (Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.)
- E-mail s kladným výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy. Dále jsou v emailu informace podle zvoleného způsobu podpisu smlouvy. Postupujte dle těchto instrukcí, aby došlo ke správnému podepsání smlouvy.
- Po dokončení podpisu smlouvy a doručení poskytovateli úvěru ESSOX s.r.o. dochází k její kontrole, který informuje prodejce, aby Vám expedoval zboží.
Výhody SMS podpisu
- Vše si vyřídíte z pohodlí domova (nemusíte čekat na kurýra se smlouvou)
- Podepsaní smlouvy pomocí SMS je zcela ZDARMA
- Úspora času, rychlost vyřízení v rámci hodin
- Nemusíte si nic tisknout
- Jednoduché vyřízení
- Šetrnější k životnímu prostředí (žádné zbytečné papíry)