Dnešní motory jsou konstruovány tak, aby splňovaly velmi přísné emisní předpisy. K tomu redukují stechiometrickou směs (AFR) v určitém rozsahu otáček. Motor spalující chudou směs bude nestabilní, bude trhat, přehřívat se a bude mít znatelnou ztrátu výkonu.
Technický výkon:
- Řídicí jednotka motoru je nakonfigurována tak, aby měla příliš chudý poměr AFR (Air Fuel Ratio), přesně 14,7 až <5 000 ot./min a 20 % zrychlení. Jakmile motor dosáhne provozní teploty, senzory O2 dodají informace do pohonné jednotky, aby se směs udržela na 14,7.
- Díky tomu dochází ke zvýšení teploty motoru, výfukového systému, k škubání a chrastění za pochodu.
- Zapojením jednoho z našich hardwarových klíčů se vyšle signál do řídící jednotky, aby snížila mix o jeden stupeň a nastavila AFR na 13,8. To vše se promítá do lepšího provozu motocyklu.
Výhoda:
- Eliminace trhání, chrastění a nestability při nízkých otáčkách.
- Zlepšuje odezvu motoru při nízkých a středních otáčkách.
- Snížená teplota výfuku a motoru.
- Nastavuje ideální AFR pro provoz motoru.
- Plug & Play.
Dodatečné informace:
- Nezvyšuje spotřebu paliva.
- Nezobrazuje se žádná závada motoru.
- Kompatibilní s výfuky s katalyzátorem i bez něj.
- Vyžaduje se při demontáži katalyzátoru.
- Povinné při instalaci externích rozvaděčů.
- Utěsněné OEM konektory.
- Všechny naše produkty jsou určeny pro použití v soutěžích a/nebo na uzavřených okruzích.
Vhodné pro modely:
Yamaha |
|
Kawasaki |
FJ-07 Tracer 700 |
2014-2020 |
|
Vulcan S 650 |
2015-2020 |
FZ8 |
2010-2015 |
|
Z650 |
2017-2020 |
MT-03 |
2016-2020 |
|
Z400 |
2019-2021 |
MT-07 |
2014-2020 |
|
Ninja 400 |
2018-2021 |
XSR 700 |
2016-2020 |
|
Ninja 650 |
2017-2020 |
YZF R1 |
2009-2014 |
|
Versys-X 300 |
2017-2021 |
YZF R25 |
2014-2018 |
|
|
|
YZF R3 |
2015-2020 |
|
|
|
Tenere 700 |
2019-2020 |
|
|
|