NomOusse PRO 18x 2,5 Trail kit | Bezdušový systém
Kód: 9983/S35Související produkty
Detailní popis produktu
Tento systém je speciálně navržen pro motorky s ráfkem 18 x 2,5 což jsou například KTM 690 nebo Husqvarna 701, či předělaná kola na offroad u KTM Adventure
Nově sada obsahuje pásku na přelepení nyplů v ráfku
S nomOusse pro si užijete maximální přilnavost a také dlouhou životnost pneumatik, bezpečnost nepíchnutí duše a lehkost. Kromě toho vyčnívá 27 mm nad ráfek, což poskytuje maximální ochranu proti nárazu a vynikající podporu nouzového dojetí v případě propíchnuté nebo jinak poškozené pneu, se pneu opře o tu modrou výztuhu a vy nejedete po ráfku.
Super tuhá vložka ( to modré co vidíte) s pružnými - ale nedeformujícími - kevlarovými kroužky s dvojnásobnou pevností než ocel vyztužená oky. Snadná montáž pouze rukama.
Rozsah použití je 50 až 90 psi. Doporučujeme 60 až 75 psi pro normální použití a 75 až 90 psi pro super enduro a extrémní použití.
Abyste snížili tření a zabránili otěru při jízdě po prázdném, je dobré do offroadu do vnitřku pneumatiky nalít asi 150 ccm třeba Slime (nebo jiný antipich přípravek na vodní bázi) nebo i levný shower gel s vodou. Do kevlarové vložky můžete taky vetřít 50 cm3. Pro montáž je doporučeno natřít gelem na montáž pneu.
DŮLEŽITÉ: nepoužívat montpáky v místě ventilku, aby jste ho bočním tlakem nepoškodili. Nejlépe koukněte na instruktážní video.
Vložku, (to modré) , který tvoří nomOusse, musí přirozeně vycentrovat s prstencem tvořeným ráfkem a pneumatikou. Pokud po nafouknutí nomOusse a zjistíte, že ventil s gumovým krytem není správně umístěn, vyfoukněte a odrážejte kolo proti zemi s ventily nahoru. Nafoukněte znovu.
Výhody systému NomOusse Pro o proti duším, mousse nebo Tubliss.
Pro dosažení maximálního gripu je potřeba pneu hodně podhuśťovat, což v případě použití duší vyžaduje použití haltru, protože podhušťená duše nevyvine dostatečný tlak na pneumatiku a nepřitiskne ji k ráfku a hrozí protočení pneu a utrhnutí ventilku. Také použití haltru je z hlediska vyvážení kola problematické.
Mousse se jeví jako ideální co se týká propíchnutí, ale nevýhodou je jen jedna tvrdost, zvolená dle druhu mousse, váha kola a samozřejmě i trvanlivost Mousse.
Tubliss je velice podobný systém, ale vnitřní vložka nemá kevlarové prstence ( to co se opírá o pneumatiku) ale ocelové, takže tak dokonale nepřilehnou k pneu a navíc je potřeba 2x takový tlak. Tento systém je ale taky velice funkční a rozšířeny, ale například nevhodný pro ráfky vetší než 2,15.
NomOusse Pro:
- snadná montáž bez nutnosti vrtat další nebo zvětšovat díry v ráfku. Kevlarové prstence jsou mnohem pevnější než ocelové a nereznou.
- výborně těsní i při nižším tlaku 4 barů ve vnitřní duši
- NomOusse nepoužívá žádný halrt, který může poškodit vložku při jízdě na prázdném kole
- vyčnívá cca 30mm nad obvod ráfku a tím chrání ráfek pří jízdě po prázdném kole. Chrání ho ale taky pří nárazu.
- lze používat několikanásobně a životnost je po dlouhou dobu
- jedná se tedy nejen o bezdušový systém ale i možnost jak dojet na zničené pneumatice bez poškození a zničení ráfku.
Kit obsahuje modrou vložku a vnitřní duši.
Doplňkové parametry
Kategorie: | VŠE PRO MOTORKU |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.