Podkova XL | na velká endura | 100l | Rockway
Kód: 546641Detailní popis produktu
Určení:
Po bestselleru mezi vaky na enduro cestování Podkova 65 (L), jsme vyšli vstříc cestovatelům na velkých endurech Podkovou XL a XXL, u kterých jsme zachovali vysokou odolnost, ale zvětšili jsme maximální objem na úctyhodných 100 a 120 litrů. Objem lze plně využít, nebo jej naopak zmenšit kompresními popruhy. Přizpůsobili jsme velikost Podkovy XL a XXL na širší konstrukci cestovních offroadových motorek. Jejich největší výhodou oproti kufrům je menší šířka, která nepřesahuje rozpětí řídítek. Umožní Vám proplétat se nejen v terénu, ale i na silnicí mezi auty, jako byste ani nebyli naloženi. O vysoké odolnosti a veliké variabilitě se už přesvědčily tisíce našich zákazníků. Jednou z velkých výhod je i to, že se při pádu nemusíte bát ani o sebe, ani o rám s podsedlovkou, ba naopak. Vak vám motorku ochrání. Na rozdíl od kufrů se při použití Podkov nemusíte bát v jízdě terénem o nohy. Dokonce i při odšlápnutí nebo případném pádu je Podkova daleko bezpečnější, váhu motorky vám rozloží a nemá ostré hrany. Troufáme si říct, že je to jedno z nejlepších zavazadel na cestování jak na offroad tak i na silnici, které se vůbec vyrábí.
Materiál: Podkova XL a XXL byla vyvinuta pro offroudovou jízdu, proto jsme pro její výrobu vybrali nejkvalitnější materiály, tj. Cortex a Polymar (z německého trhu) a celou výrobu zajišťujeme výhradně v České republice. Tělo Podkovy je z vysokopevnostního, voděodolného a otěruvzdorného materiálu Polymar, který tvoří speciálně pletené vnitřní jádro. Díky hustému a vtavenému jádru zaručuje vysokou odolnost proti roztržení a při případném rozříznutí se řez dále nerozjíždí. Je snadné ji na místě opravit, a to tak, že díru přelepíte jakoukoliv voděodolnou páskou a po skončení výletu vám ji odborně opravíme.
Zadní a spodní díl je Cortex, který vyniká vysokou odolností proti prodření, a je i voděodolný.
Léga, která kryje zip, je z Cortexu.
Jako zip jsme použili od největšího a nejlepšího výrobce zipů na světě, která je japonská firma Yoshida Kogyo Kabushikikaisha, známá pod zkratkou YKK. Vyrábí polovinu veškeré světové produkce zipů. Je to speciální, oboustraný , VODĚODPUDIVÝ spirálový zip.
Zadní-spodní díl je zdvojený. Vnitřní vrstva je z z Polymaru a na ní je pro výrazné zvýšení odolnosti proti prodření přidělaná další vrstva z Cortexu.
Speciální střih Podkovy se maximálně přizpůsobí tvaru jakékoli motorky. Okraje Podkovy jsou kryté légou z Cortexu.
Upevnění k vaku k motorce: Podkova se upevňuje třemi popruhy, spodní dlouhé popruhy se umístí k zadním stupačkám nebo kolem rámu. Musíme si uvědomit, že jízdou si podkova tzv. „sedne“, a tak by měly být popruhy provlečeny nebo omotány kolem rámu, aby se při povolení nemohly vysmeknout z úchytů. Proti prodření je popruh opatřen cordurovou chráničkou. Chráničky používejte vždy, zabráníte případnému prodření popruhu. Popruh je standardně dodáván dostatečně dlouhý a může se zkrátit sestřižením. Pokud místo střihu opálíte např. zapalovačem, zabráníte jeho následnému třepení. Před ustřižením pečlivě zvažte délku. Přezku chrání plastelový terč.
K upevnění je ještě jeden popruh (3), který je umístěn vzadu na spodu podkovy. Je tvořen dalšími dvěma popruhy, které se protáhnou např. kolem rámu, nosiče, madel na ruce, prostě k čemukoli pevnému na motorce. Opět důrazně doporučujeme protáhnout popruh, aby při povolení nevyskočil.
Při manipulaci s věcmi v Podkově se popruhy nepovolují.
Součásti podkovy jsou ještě další dva delší popruhy umístněné zezadu podkovy. Slouží k sekundárnímu upevnění Podkovy a nebo případného dalšího zavazadla nebo výstroje. Součásti je již zmíněná chránička z Cordury.
Kompresi vaku zajišťují zadní a boční popruhy. Aby se vak od přezky zbytečně nešpinil, u nových typů Podkovy jsou přezky podložené Plastelovým materiálem. Také lze (nemusí) použít k upevnění k rámu motorky.
Součástí podkovy jsou 3 ks vnitřních pytlu barevně odlišených a tak přesně víte, co kde máte. Všechny naše vaky svařujeme, ale u Podkovy kvůli velice složitému tvaru kombinujeme šití se svařováním. Proto je víc než vhodné použít vnitřní vaky, aby věci nenavlhly. Není nic horšího, než na offroadové výpravě večer zjistit, že máte mokrý spací pytel. Navíc vnitřní tašky šetří čas a energii při prohledávání obsahu Podkovy. Prostě po jízdě vytáhnete jednotlivé vaky z Podkovy a můžete vybalovat. Díky vakům máte navíc jistotu, že věci budete mít vždy stoprocentně suché.
Nešetřili jsme ani na logách, která vyšíváme na vyšívacím automatu. Používáme jenom ty nejlepší nitě a vysoká hustota stehů zaručuje perfektní kvalitu, stálobarevnost a otěruvzdornost. Aby nedocházelo k prolínání vlhkosti do motovaku, jsou nášivky podvařeny.
Na co si dát pozor: Celá Podkova se nesmí vystavovat příliš vysoké teplotě (nad 70 °C) , zvlášť je potřebné odclonit teplo z výfukového potrubí. Podkovu i její součásti neumisťujeme na ostré hrany. Na popruzích využívejte chrániček, zabráníte zbytečnému prodření
materiálů. Popruhy kontrolujte jejich napnutím. Nevystavujte vak benzínu ani jeho derivátům. Pro likvidaci již nepotřebného vaku nám jej zašlete zpátky a my zajistíme jeho ekologickou likvidaci.
Také zajišťujeme opravy našich výrobků, ale je vždy potřeba zvážit náročnost a rentabilitu takové opravy.
Našim motem je mít nejodolnější a nejkvalitněší vaky co se dají sehnat. Kvalita je u nás na prvním místě. Podle zkušenosti ze servisu s ostatními značkami se nám to víc jak daří.
Polymar- tělo podkovy |
|
Teplotní rozsah |
-40 °C až 70 °C |
Pevnost v tahu |
3000 N/ 50 mm |
Pevnost v nástřihu |
300 N |
Popruh |
|
Síla / tloušťka |
25mm / 1.6mm |
Pevnost v tahu |
510 kg |
Objem |
|
Podkova XL |
100 L |
Podkova XXL |
120 L |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Tašky na zadní sedlo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.