Ráfek EXCEL 21x1,60 36D - 408/421

Kód: 4839-BLUE/ANO 4839-BLUE/NE 3160-BLACK/ANO 3160-BLACK/NE 3013-SILVER/ANO 3013-SILVER/NE 692-RED/ANO 692-RED/NE 4462-ORANGE/ANO 4462-ORANGE/NE 408/421-GOLD/ANO 408/421-GOLD/NE Zvolte variantu
Značka: EXCEL
4 250 Kč / ks 3 770 Kč / ks 4 894 Kč / ks 4 415 Kč / ks 4 259 Kč / ks 3 779 Kč / ks 4 250 Kč / ks 3 770 Kč / ks 4 250 Kč / ks 3 770 Kč / ks 4 250 Kč / ks 3 770 Kč / ks od 3 770 Kč / ks 3 512 Kč bez DPH 3 116 Kč bez DPH 4 045 Kč bez DPH 3 649 Kč bez DPH 3 520 Kč bez DPH 3 123 Kč bez DPH 3 512 Kč bez DPH 3 116 Kč bez DPH 3 512 Kč bez DPH 3 116 Kč bez DPH 3 512 Kč bez DPH 3 116 Kč bez DPH od 3 116 Kč bez DPH
Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Skladem (1 ks) Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Zvolte variantu
Barva
Vrtání
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

EXCEL je japonský výrobce nejkvalitnějších hliníkových ráfků.

Detailní informace

Detailní popis produktu

EXCEL je japonský výrobce nejkvalitnějších hliníkových ráfků.

Tyto ráfky jsou používány motokrosovými závodníky po celém světě, včetně světové špičky. Hliníkový ráfek musí být lehký, ale přesto dodatečně pevný.

Excel ráfky splňují oba tyto požadavky použitím kvalitního materiálu A7050 a speciálního profilu ráfku.

Uvedená cena je za ráfek nevrtaný, vrtání 480,-Kč včetně DPH.

Vhodné pro: 

Honda

  • CR 125 R: 1985 → 2007

  • CR 250 R: 1985 → 2007

  • CRF 250 R: 2004 → 2016

  • CRF 250 X: 2004 → 2016

  • XR 250 R: 1997 → 2004

  • XR 400 R: 1996 → 2004

  • CRF 450 R: 2002 → 2015

  • CRF 450 X: 2005 → 2015

  • CR 500 R: 1984 → 2001

  • XR 600 R: 1993 → 2000

  • XR 650 L: 1993 → 1998

  • XR 650 R: 2000 → 2007

 

Husaberg

  • FE 350: 1991 → 1995

  • FC 400: 1997 → 2000

  • FE 400: 1997 → 2000

  • FE 400E: 1997 → 2003

  • FC 450: 2003 → 2005

  • FE 450E: 2004 → 2010

  • FX 450E: 2003

  • FC 470E: 2001 → 2001

  • FX 470E: 2001 → 2002

  • FC 499: 1992

  • FE 500: 1991 → 1992

  • FC 501: 1993 → 2000

  • FE 501: 1993 → 2000

  • FE 501E: 1993 → 2004

  • FE 570E: 2009 → 2010

  • FC 600: 1992 → 2000

  • FE 600: 1993 → 2000

  • FE 600E: 1993 → 2000

  • FE 650E: 2001 → 2008

  • FX 650E: 2001 → 2003

 

Husqvarna

  • 125 CR: 1995 → 2012

  • 125 TE: 2014 → 2016

  • 125 WR: 1992 → 2012

  • 125 WRE: 2000 → 2012

  • 250 CR: 1992 → 2005

  • 250 TC: 2002 → 2012

  • 250 TE: 2002 → 2012

  • 250 WR: 1992 → 2012

  • 300 WR: 2009 → 2012

  • 310 TE: 2008 → 2012

  • 400 TE: 2001 → 2002

  • 410 TE: 1995 → 2000

  • 449 TC: 2011 → 2012

  • 449 TE: 2011 → 2012

  • 450 FC: 2014 → 2016

  • 450 TC: 2002 → 2010

  • 450 TE: 2002 → 2010

  • 501 FE: 2014 → 2015

  • 510 TC: 2004 → 2010

  • 510 TE: 2004 → 2010

  • 511 TE: 2011 → 2012

  • FC 550: 2001 → 2003

  • FE 550E: 2004 → 2008

  • 610 TC: 1991 → 2000

  • 610 TE: 1991 → 2009

  • 630 TE: 2010 → 2012

 

Kawasaki

  • KX 125: 1989 → 2006

  • KDX 200: 1990 → 1997

  • KDX 250 E: 1991 → 1994

  • KLX 250 R: 1993 → 1996

  • KLX 250 S: 2009 → 2014

  • KX 250: 1989 → 2007

  • KX-F 250: 2004 → 2016

  • KLX 300 R: 1997 → 2007

  • KLX 400 R: 2003 → 2004

  • KLX 400 SR: 2003 → 2004

  • KLX 450R: 2008 → 2014

  • KX-F 450: 2006 → 2014

  • KX 500: 1989 → 2002

  • KLX 650R A: 1993 → 1995

  • KLX 650R D: 1996

 

KTM

  • 125 EXC Enduro: 1989 → 2014

  • 125 LC2: 1997 → 1998

  • 125 SXS: 2001 → 2002

  • 144 SX: 2008

  • 150 SX: 2009 → 2014

  • 200 EXC: 1998 → 2014

  • 200 SX: 2003 → 2004

  • 250 Enduro: 1984 → 1989

  • 250 EXC: 1990 → 2014

  • 250 EXC-F: 2006 → 2014

  • 250 SX: 1983 → 2014

  • 250 SX-F: 2006 → 2014

  • 300 Enduro: 1990 → 1994

  • 300 EXC: 1995 → 2014

  • 300 SX: 1990 → 2002

  • 350 Enduro: 1984 → 1991

  • 350 EXC-F: 2012 → 2014

  • 350 LC4 Enduro: 1993 → 1996

  • 350 SX: 1989

  • 350 SX-F: 2011 → 2014

  • 360 EXC: 1996 → 1997

  • 360 SX: 1996 → 1997

  • 380 EXC: 1998 → 2002

  • 380 SX: 1998 → 2002

  • 400 EXC: 2000 → 2011

  • 400 LC4 Enduro: 1993 → 2001

  • 400 LSE: 1997 → 1998

  • 400 SX: 1997 → 2002

  • 440 EXC: 1994 → 1995

  • 440 SX: 1994

  • 450 EXC: 2003 → 2014

  • 450 SX-F: 2003 → 2014

  • 500 EXC: 2012 → 2014

  • 500 MX: 1985 → 1993

  • 505 SX-F: 2007 → 2008

  • 520 EXC Racing: 2000 → 2002

  • 520 SX: 2000 → 2002

  • 525 EXC Racing: 2003 → 2007

  • 525 SX: 2003 → 2006

  • 530 EXC Racing: 2008 → 2011

  • 550 MXC, SX: 1993 → 1996

  • 540 SX: 1998 → 1999

  • 620 EGS/E Adv.: 1996 → 1998

  • 620 LC4 Enduro: 1994 → 1998

  • 620 LC4 Sup.Comp.: 1995 → 1999

  • 620 LC4 SX: 1994 → 1999

  • 620 LSE: 1997

  • 620 SC: 2000 → 2001

  • 625 LC4 Sup.Comp.: 2002

  • 625 LC4 SXC: 2003 → 2006

  • 640 LC4 Adventure: 1999 → 2007

  • 640 LC4 Enduro: 1999 → 2004

  • 690 Rally: 2007 → 2010

 

Suzuki

  • RM 125: 1986 → 2008

  • RM 250: 1984 → 2008

  • RMX 250: 1989 → 1999

  • RM-Z 250: 2004 → 2014

  • DR 350 S: 1990 → 1994

  • DR 350 SE: 1994 → 1999

  • DR-Z400 E: 2000 → 2009

  • DR-Z400 S: 2000 → 2011

  • RM-Z 450: 2005 → 2015

 

Yamaha

  • YZ 125: 1986 → 2015

  • WR 250: 1991 → 1998

  • WR 250 F: 2001 → 2016

  • WR 250 R: 2008 → 2016

  • YZ 250: 1986 → 2010

  • YZ 250 F: 2001 → 2014

  • WR 400 F: 1998 → 2002

  • YZ 400 F: 1998 → 1999

  • WR 426 F: 2001 → 2002

  • YZ 426 F: 2000 → 2002

  • WR 450 F: 2003 → 2015

  • YZ 450 F: 2003 → 2016

 

Doplňkové parametry

Kategorie: EXCEL
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Japonský výrobce ráfků EXCEL patři v enduru a motokrose mezi naprostou špičku. Hliníkový ráfek je lehký a zároveň musí být pevný. EXEL ráfky splňují tyto parametry díky používanému materiálu A7060 a speciálnímu tvaru ráfku, který EXCEL používá. 

×

Splátková kalkulačka ESSOX