Vánoční otevírací doba: 23.12. - 9:00-17:00 / 24.12.-27.12. - ZAVŘENO / 30.12. - 9:00-17:00 / 31.12. - 9:00-14:00 / 1.1. - ZAVŘENO / 2.1. 2025 - 9:00-17:00

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady MVXZ2 - nejpoužívanější

Kód: STF-403-085
4 797 Kč / ks 3 964 Kč bez DPH
Na dotaz
Možnosti doručení
Řetězová sada - Řetěz EK, řada MVXZ2, ve zlaté barvě, těsněný QX-kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta SUPERSPROX.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Řetěz 530 MVXZ2    Ve střední třídě řetězů do 1000 ccm je 530 MVXZ trefou hlavně proto, že je použitelný až do 1 100ccm. Tudíž je vhodnou alternativou (a jedinou na trhu), k nejdražším, nejlepším řetězům pro ty opravdu silné stroje. Je suverénně nejpevnější a jako jediný má ZST a je těsněný QX-kroužkem.

Typické motorky: Kawasaki ZZR 1100, Honda CB 1100, Triumph Tiger 1050

 

Řada MVXZ   

Řetězy ze stejného ranku jako originální řetězy v nových motorkách. Je ve stejných rozměrech jako SRX, tedy 520, 525 a 530, tedy pro motorky od 600 ccm do 1 100 ccm. Je o něco pevnější a o něco širší, protože má o něco širší destičku. Je proto o něco těžší a vydrží déle než SRXko. Akorát ho nedáte na off-roady, protože se tam prostě nevejde. Zato ho můžete mít ve zlaté barvě.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Doplňkové parametry

Kategorie: ŘETĚZOVÉ SADY
Typ motorky: SUZUKI GSF 1200 Bandit (S)
Řetězové kolečko: CST-513:15
Řetězová rozeta: RFE-816:45
Řetěz: 530 MVXZ2
Počet článků řetězu: 110
Originální počet článků řetězu: 110
Typ spojky EK řetězu: Nýtovací MLJ
Originální počet zubů: ANO
ZST technologie jako standard EK řetězu: ANO

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX